Welkom!

Misschien ben je al een keer bij ons op school geweest, ken je de school via één van onze leerlingen of ken je onze school helemaal niet. Wat zeker is: je bent op zoek naar een leuke, veilige en passende school!

Een nieuwe school: hoe gaat dat?
Een nieuwe school kiezen is natuurlijk best spannend. We proberen je een zo goed mogelijk beeld te geven van onze school. Je kunt bijvoorbeeld onze Open Dag bezoeken, kennismakingslesjes volgen, een rondleiding door de school krijgen samen de conrector of eventueel een dagje meedraaien. Daarnaast vind je op deze website onder het kopje ‘Ons Onderwijs’ en in de schoolgids allerlei informatie over ons onderwijs, activiteiten, zorg en maatwerk. Ook hebben we vier pagina’s gemaakt met allerlei informatie:

Ik zit: