Welkom!

Misschien ben je al een keer bij ons op school geweest, ken je de school via één van onze leerlingen of ken je onze school helemaal niet. Wat zeker is: je bent op zoek naar een leuke, veilige en bij jou passende school!

Instromen in klas 1 en hoger vanuit het buitenland is mogelijk als er voldoende ruimte is binnen de klas/lesgroep. Dit is afhankelijk van het vakkenpakket dat je kiest. Instromen kan aan het begin van het schooljaar of tussentijds.

Je kunt een aanmeldformulier aanvragen bij de leerlingadministratie middels het invullen van ons contactformulier. De conrector van de afdeling zal je, na ontvangst van het aanmeldingsformulier uitnodigen voor een kennismakingsgesprek (indien mogelijk, anders contact via e-mail of telefoon). Hij/zij zal je vragen om een aantal officiële documenten mee te nemen (toe te sturen) waaruit blijkt wat je niveau/leerjaar is.

Als het niveau/leerjaar is bepaald zal de conrector kijken of er ruimte is in de klassen om je te plaatsen. Als er een plek beschikbaar is (eventueel na wijziging vakkenpakket) ontvang je een bevestiging van plaatsing. Dit document kan worden afgegeven aan de huidige school. De leerlingadministratie zal je daarna definitief inschrijven.

Toelatingseisen
We hebben geen speciale toelatingseisen voor leerlingen die in klas 1 en hoger willen instromen. Natuurlijk moet je voldoen aan het niveau dat aansluit bij ons onderwijs. Voorwaarde voor plaatsing is dat er voldoende plaats is in de lesgroepen. Soms vragen we je ook om een aantal toetsen te maken om te kijken wat volgens ons de beste plek is om in te stromen.

Meer informatie kan je opvragen via het contactformulier (kies de conrector van het betreffende leerjaar).